What is in, What is out?!

Trends in fashion, society and media

IN: Moslimmeiden

 

Al Nisa, een organisatie voor moslima’s, wil de angst voor moslims wegnemen en is de postercampagne ‘Echt Nederlands’ gestart. De meiden zijn de vooroordelen over de jong gelovige meiden zat en hopen op deze manier een ander beeld neer te zetten over moslima’s. Een beetje hetzelfde doel als De Meiden van Halal en (de nog grappigere) meiden van Haram voor ogen hadden met hun tv-programma’s.

De meeste Nederlanders hebben geen probleem met de moslimmeiden. Ze doen het goed op school, veroorzaken geen overlast en die hoofddoek, ach, de Zeeuwse meiden dragen ook een rare kap op hun hoofd. Iedereen heeft recht op zijn eigen modevoorkeur. Wel goed dat de campagne laat zien, dat de moslima’s ook humor hebben, want dat weten helaas veel Nederlanders nog niet.

Info & Utils

Published in maandag, mei 31st, 2010, at 15:29, and filed under Beroemdheden, Cultuur, Lifestyle, Media, Overig.

Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

Do it youself: Digg it!Save on del.icio.usMake a trackback.

Previous text: .

Next text: .

One Response

  1. Frank Says:

    Schrijft u vast mee, deze campagne gaat, los van het verbranden van ongetwijfeld vele tonnen, in het gunstigste geval geen enkel effect hebben en in het minst gunstigste geval een totaal averechts effect.

What is in, What is out?! © 2010. Theme Squared created by Rodrigo Ghedin.