What is in, What is out?!

Trends in fashion, society and media

UIT: Funky Bean

Waarschijnlijk heb je de nieuwste prodrugsreclame voor de Funky Beans al op tv gezien, alleen blijken het geen pillen, maar rare poppetjes te zijn die je bij verschillende supermarkten kan sparen. Regelrechte marketingtroep die uit Amerika is gejat, waar ze onder de naam Mighty Beanz bekend staan. De boonvormige plastic gadgets moeten grappig zijn en leuk om mee te spelen. Het wachten is natuurlijk op het eerste driejarige kind dat in een van de poppetjes stikt. Ze zijn flauw, lelijk en milieuvervuilend. Misschien werkt een nieuwe prijzenoorlog beter dan mensen opzadelen met een nieuwe ‘rage’.

Info & Utils

Published in woensdag, september 1st, 2010, at 14:36, and filed under Cultuur, Lifestyle, Media, Overig.

Tags: , , , , , , , , , , , ,

Do it youself: Digg it!Save on del.icio.usMake a trackback.

Previous text: .

Next text: .

2 Responses

  1. dagfd Says:

    leuk

  2. dagfd Says:

    leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

What is in, What is out?! © 2010. Theme Squared created by Rodrigo Ghedin.