What is in, What is out?!

Trends in fashion, society and media

IN: Rugzak van Herschel (met van die leren bandjes)


Vroeger was Eastpak het allerhipste merk onder scholieren (nee, je Kipling was niet cool) tegenwoordig is Herschel het tofste merk. De rugzak met de kenmerkende banden zie je opeens overal op straat en is steevast uitverkocht in de (online) winkels.

De rugzak is met ongeveer 80 euro niet goedkoop, maar dat maakt het juist een mode-item. Als iedereen het zomaar kon kopen, was er niks aan. Uiteraard zijn er daarom vele imitaties in omloop en dat maakt niet uit. Want het gaat niet om het merk, maar de uitstraling.

 

 

 

Info & Utils

Published in zondag, november 29th, 2015, at 15:36, and filed under Mode.

Tags: , , , , ,

Do it youself: Digg it!Save on del.icio.usMake a trackback.

Previous text: .

Next text: .

Comments are closed.

What is in, What is out?! © 2015. Theme Squared created by Rodrigo Ghedin.